Artykuł partnera.

Komunikowanie się jest podstawą wszelkiego rodzaju relacji. Komunikujemy się na wiele sposobów, a w handlu i produkcji triumfy święcą komunikacja wizualna z klientami i DOOH. Co warto o nich wiedzieć i dlaczego?

Komunikacja, gdziekolwiek ona nie zachodzi, powinna być szybka i sprawna. Kolejnym ważnym kryterium jest atrakcyjność, czyli aspekt wizualny. W ostatnim czasie możemy zauważyć dynamiczny rozwój form komunikacji. Firma Samsung stawia na DOOH, reklamę zewnętrzną, która nazywana jest cyfrowym wyjściem z domu (ang. digital out-of-home). Według marki jest to dzisiaj jedna z najatrakcyjniejszych form komunikacji.

Czym jest DOOH?

DOOH jest powiązane z pojęciem digital signage. Chodzi o możliwość przekazywania cyfrowej informacji na odpowiednich nowoczesnych nośnikach, dostosowanej do potrzeb odbiorcy znajdującego się w konkretnym miejscu. Jest to komunikacja cyfrowa, czyli mówiąc inaczej – komunikacja wizualna z klientem.

Reklamy i informacje przekazywane są na nowoczesnych ekranach i monitorach, z którymi stykamy się między innymi na lotnisku, poczcie, w hotelu, galerii handlowej i innych punktach sprzedaży. Ruchomy obraz i dźwięk, które są podstawą tego rodzaju wymiany informacji, są atrakcyjne dla klientów i przyciągają ich uwagę. Dodatkowo są zaprojektowane w taki sposób, aby odpowiadać na ich indywidualne potrzeby i oczekiwania.

Jakie ekrany są najlepsze?

W sektorze produkcji i handlu sprawdzą się ekrany profesjonalne, wyposażone w szereg funkcji, takich jak kontrola jasności obrazu, rejestracja dźwięku i poziomu natężenia hałasu oraz specjalistyczne programy ułatwiające sprawną obsługę.

Rozwiązania DOOH szczególnie sprawdzają się w technologii LED. Tego rodzaju nośniki cyfrowe są wyjątkowo korzystne przy prowadzeniu kampanii marketingowych, np. slotów reklamowych. Pozwalają na wyświetlanie komunikatów w czasie rzeczywistym. Ekrany LED mają wyjątkowo wysoką jasność obrazu, która sprawdza się niezależnie od warunków.

Wykorzystywanie w fabrykach i zakładach produkcyjnych oprogramowania digital signage pozwala na integrację wielu systemów za pomocą jednego rozwiązania, tworzenie inteligentnych połączeń. Ze względu na łatwość zarządzania informacjami i ich aktualizowanie można w każdym momencie dostarczyć pracownikom najświeższe dane dotyczące procesu produkcji lub informacji o produktach. Pozwala to zrównoważyć i usprawnić komunikację pomiędzy pracownikami na różnych stanowiskach. Każdy z monitorów jednego rodzaju może wyświetlać różne dane zależnie od tego, dla kogo są one przeznaczone. Rozwiązanie to jest niezwykle elastyczne i innowacyjne.

Firma Samsung przygotowała katalog „Cyfrowa transformacja w pracy”, który zawiera szczegółowe dane i analizy dotyczące profesjonalnych wyświetlaczy przeznaczonych dla korporacji. Zapewnia, że najnowocześniejsze ekrany przełożą się na większą efektywność zespołów, a także lepszą produktywność i współpracę. W ofercie można znaleźć ekrany LED, rozwiązania smart signage, monitory biznesowe i interakcyjne.